Conradineslyst Trinbræt
Conradineslyst Trinbræt blev oprettet, der hvor Høng-Tølløse Jernbane krydsede den private vej til gården Conradineslyst, som ligger nord for banen. Det var lige før Conradineslyst Trinbræt aldrig blev til noget, selv om der var stor interesse i 1926 hvor banen havde købt den første motorvogn.
I 1926 stillede sognerådene ønske om at beboerne langs banen fik bedre muligheder for at kunne bruge jernbanen. Banens ledelse gik med til at oprette enkelte holdepladser mellem banens stationer og behandlede ønsket om et trinbræt ved både Conradineslyst og ved Hestehaven. Høng-Tølløse Jernbane vurderede, at ét trinbræt mellem Skellebjerg og Ruds Vedby måtte være nok, og banen var mest interesseret i at oprette et trinbrættet ved Conradineslyst.
Høng-Tølløse Jernbane anmodede grev Otto Moltke på Conradineslyst om, at den private vej til gården kunne benyttes af passagerer, der skulle til og fra Conradineslyst Trinbræt. Grev Otto Moltke gav et venligt afslag og Høng-Tølløse Jernbane gik over til "plan B" og oprettede Hestehaven Trinbræt i december 1929.
Grev Otto Moltke skiftede dog senere mening og gav tilladelse til offentlig adgang til et trinbræt ved baneskæringen med hans vej og Conradineslyst Trinbræt blev oprettet i 1931.
I 1938 anlagdes ved Conradineslyst et sidespor øst for vejen på banens sydside. Sidesporet blev først og fremmest anvendt til afsendelse af cikorierødder men det blev også anvendt til læsning af sukkerroer. Sidesporet fremstod ubenyttet fra midten af 1950'erne og i 1958 blev Sidesporet fjernet.
Hestehaven Trinbræt blev nedlagt ved køreplansskiftet i maj 1974, mens Conradineslyst fortsatte frem til køreplansskiftet i maj 2003. Conradineslyst Trinbræt fik anlagt ny perron i 1990.